Assegurança de la llar
Estalvi i pensions
Assegurança de decessos
Protecció de pagaments

Banc Sabadell atendrà per WhatsApp la clientela d’assegurances de la llar

Nou canal de comunicació amb la clientela

• Aquest és un servei pioner que inclou tant l’atenció a la clientela com les comunicacions proactives sobre aspectes rellevants de l’assegurança i consells de prevenció.
  • El servei ja està disponible per a un nombre de clients i clientes amb assegurança de la llar en el marc d’una prova pilot. Es preveu que en els propers mesos arribi a tota la clientela amb pòlissa de BanSabadell Seguros Generales.
  • Banc Sabadell continua potenciant la seva estratègia de digitalització per acostar-se més a les clientes i els clients. La missatgeria en línia és el servei que més fan servir les persones usuàries amb telèfon intel·ligent, i WhatsApp és l’app que concentra més persones usuàries: un 92%, segons dades de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC).

Barcelona, 7 de juliol: Banc Sabadell, a través del seu mediador BanSabadell Mediación i la filial asseguradora BanSabadell Seguros Generales, ha llançat un servei d’acompanyament mitjançant WhatsApp per a la clientela de l’assegurança de la llar. El servei ja està disponible en el marc d’una prova pilot en què participen per invitació un cert nombre de persones assegurades, i es preveu que en els propers mesos arribi a tots els clients i les clientes amb pòlissa de BanSabadell Seguros Generales.

Així, doncs, l’entitat ofereix un servei de valor afegit a les cobertures de la vostra assegurança de la llar i adaptat a WhatsApp. Aquest servei de missatgeria en línia és el canal de comunicació digital de referència per a un 92% de les persones usuàries amb telèfon intel·ligent, segons dades de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC).

Es tracta d’un servei pioner que disposa d’un equip expert per resoldre totes les qüestions i les consultes relatives a les cobertures de la pòlissa, i també s’hi podran fer gestions. A més, acompanya les persones usuàries amb l’oferta d’informació periòdica sobre aspectes rellevants relatius a l’assegurança i en matèria de prevenció.

Un canal digital amb avantatges

L’aposta de Banc Sabadell per la missatgeria en línia permet d’establir un nou model de relació amb les persones usuàries per aportar valor al seu dia a dia, i alhora facilita una comunicació fluida, àgil i senzilla, sempre que ho necessitin.

Les converses a través de WhatsApp estan xifrades, de manera que l’entitat i les persones usuàries podran comunicar-s’hi amb tota la confidencialitat, amb l’avantatge que l’historial de converses romandrà guardat en un mateix lloc i es podrà consultar quan es vulgui. L’atenció per WhatsApp complementarà els canals actuals i se sumarà a l’estratègia d’omnicanalitat de l’entitat.

Aposta per la digitalització i la innovació

Banc Sabadell avança sense pausa en la transformació digital, adoptant noves tecnologies i desenvolupant productes i serveis adaptats als nous canals de comunicació. Amb aquest servei per WhatsApp, l’entitat s’adapta a les necessitats de la clientela i ofereix comoditat, accessibilitat i seguretat, i un acompanyament diari.

El servei sorgeix de la col·laboració d’InnoCells, el centro d’innovació digital de Banc Sabadell, i BanSabadell Seguros Generales, l’aliança d’empreses amb Zurich. L’equip d’innovació va dur a terme un estudi etnogràfic en profunditat per tal d’entendre la relació de les persones usuàries amb la seva assegurança de la llar, i oferir un servei de valor afegit que faciliti una experiència de persona usuària més àmplia.

Pol Navarro, director general d’InnoCells, subratlla: “Aquest nou servei uneix dos aspectes clau en l’impuls de la transformació digital de Banc Sabadell: el disseny i el desplegament d’innovacions d’una manera àgil i col·laborativa; i l’augment de la proximitat amb la nostra clientela, traslladant les relacions personals a l’entorn digital”.

Claudio Chiesa, director general de BanSabadell Seguros Generales, destaca: “La relació de les persones usuàries amb la seva assegurança sol donar-se en moments puntuals, com ara un sinistre o la renovació de la pòlissa. La nostra aposta és acostar-nos a les seves necessitats reals per acompanyar-les en tot moment, amb informació acurada, pels canals en què es comuniquen amb més naturalitat”.